Остафійчук, романтик і дослідник людської душі. Його лінія рисунку і контрасту чорного та білого на найвищому рівні, як у Якова Гніздовського чи Мирона Левицького, що як раніше Юрій Нарбут та Павло Ковжун вивели графіку з упадку ХІХ ст.
Богдан Стебельський
Остафійчук уміло застосовує драматичну гру мерехтливих світлотіней в парі з розбиттям форми для створення фантастичного образу чарів, вірувань і магічної сили. Хоч у тих картинах мистець користується елементами сюрреалізму, їх назвати сюрреалістичними годі, бо не представляють вони неспоріднених зіставлень у глибокому просторі, а радше віддзеркалюють поодинокими легендами уявний світ гуцульського фольклору.
Дарія Даревич